Tur med Börspodden och Carnegie


Jag lyssnar på Börspodden regelbundet och det har gjort mig till en vinnare! Nyligen körde de en tävling ihop med Carnegie om 3 st ex av Investeringsboken. Med en liten gnutta tur och en rejäl portion skicklighet lyckades jag knipa ett ex av denna bok som dessutom är signerad av Simon Blecher och adresserad till mig. Coolt!

Inte bara boken gör mig till vinnare. Genom att lyssna på Börspodden har jag lärt mig mycket och breddat mina kunskaper kring investeringar. 
Stort tack till Johan och John för att ni gör Börspodden och för att ni gör det så fantastiskt bra.

Nu ser jag fram emot att läsa min nya fina bok.

1 kommentar:

  1. Nice att du fick Simons bok signerad!

    Men börspoddens råd är nog som du säger mer givande :-)

    SvaraRadera

Jag har tagit hem en fin vinst i Corem pref

  I höstas tog jag in en stek Corem Property Group preferens när mycket pekade på ett förändrat ränteläge och därmed andra förutsättningar f...